Kalas

Idag vankades det kalas i strövelstorp kl 15! God mat och trevligt sällskap! Lite mysig kvalitets tid med älskade syster och hennes familj! Lånade hem hugos kinect till 360-t! Ska se om vi har utrymme och ev skaffa en själv! Gott om plats är det ont om hemma hos oss. Nu sitter vi och frossar i cola o lite popcorn och Marabou ! Namnam ! Ledig imon oxå sen e de dags för kvällsskift igen efter några veckors dagtidsjobb! Så nu blir de knappt nån elliots tid varannan vecka! Träffar han bara 1 timme på morgonen de veckor jag jobbat kväll ! Astrist!!! Älskar min son så jäkla mycket o de svider i mitt hjärta när jag nästan inte får träffa han på hela veckan ! Snyft


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0