NÄ MEN HEJ ( igen)

Jag testar igen haha... Såg de va vääääldigt längesen jag skrev här...
´Nu har hela sommaren gått o ledigheten försvann som en avlöning. Åh vad jag skulle vilja vara ledig en längre tid o bara vara.. Önskar om en storvinst finns kvar... Men de uteblir, kan inte förstå  varför....

Nå vad har hänt då??

Elliot växer så de knakar. Mina tänder går sönder så de knakar...
Ni som känner mej vet at jag gåt var 6 månad... Har varit lite missnöjd med han ett tag så jag bestämde mej långt om länge att byta till KarlXGustav Kliniken o fick en supertrevlig tjej... Inga namn nämda....
Hon frågade mej om jag inte hade gått på flera år?? Jag bara VA????
Så jäkla dåliga tänder hade jag.... En depression anföll mej o jag gick in i en komaliknande dvala...
Nu blir till att fixa porslinskronor på 6 tänder o innan dess tandställning i ca 1 år..
Swedbank kommer att förvarnas innan.... Fy fan säger jag, kan man stämma sin föregående tandläkare..
Går man så ofta så borde de inte vara karies i alla tänder nästan o dom borde vara hela tycker jag...
Kommer att få dra ut 2-3 tänder oxå, vilket e himlans skojigt... Visserligen kommer de att bli bra sen men de kommer att svida duktigt, både i munnen o i  plånkan.. Man får väl kalla de en investering för framtiden.
Hade alldelels säkert fått dra ut dom förr eller senare ändå. Undras vad man har betalt för innan då??
Fan betalt 2000:- i snitt varje gång jag varit där...Räkna ut de ni.....
Sen har jag en axel som krånglar oxå, ingen sjukskrivning som jag hade hoppats, men nu måste man gå på sjukgymnastik o sånt.. Jag vet inte bara hur jag ska hinna. Blir stressad av allt som kommer att hända hos tandläkaren. Har ringt om hälsokontroll oxå, så nu ska man planera inte det oxå... Orkar inte ens ta mej tid att ringa nånstans o fixa.. Ingen energi o ork till nåt.... Ibland känns de som om väggen närmar sej... Vill bara vara hemma o inte göra nåt.... Orkar ju inte ens leka med min älskade underbara lille son.... Han vill ju bara leka nu förtiden men jag pallar inte, jag går in o sätter mej sen sitter jag där o nästan somnar eller nåt.
Jkäla gnällig jag e... Men så e de o de står jag för...
Har bestämt mej för att sätta fotbollsskorna på hyllan igen, efter inomhus säsongen...OM behinnorna håller vill säga annars blir de till o skita i den...

Nåja,,,, Ha de så bra  o sköt om er....

Kramisar

Kommentarer
Postat av: Susanne

Du vet var jag finns om det behövs!!!



Kram

2010-10-10 @ 19:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0