Höstrusk !!!!

Vem har sagt att de ska regna o blåsa? Ja inte e de då jag iallafall. Nä tack, nu vill jag gå i ide o vakna framåt ,hmm ska vi säga Maj kanske.. Ja de blir nog lagom... Vi tar till Elliots födelsedag så man e pigg o alert.. De tumamr vi på va?

Igår va man o drog ut 2 tänder, brrr.. Inge skoj alls må jag säga... Men de va smärtfritt och de e huvudsaken.. Inte ens bedövnings sticket kändes , I LIKE !!!! Duktiga Maria ( tror jag hon hette iaf),haha.. Nog första gången jag fått bedövning som inte ens den kändes nåt..  Snart sk aman dit igen, 2 till fast på andra sidan.. Snart har man inte nåt alls o tugga med.. Kanske finns de en liiiiiiten chans att man loosar några gram, men man ska inte ropa hej.....
Hade jag varit med i Robinson, jag LOVAR , den enda som hade gått upp i vikt hade varit jag.. Jo jag svär, de e sant...
Jag ska nog hitta ett sätt att fylla ut rullarna o depåerna ska ni se...
Inte meningen att man BÅDE ska få fina tänder OCH bli smal.... Anä... Den stjärnan e man inte född under o har aldrig varit...
Men VET ni?????

Jag e lycklig ändå och de e det som räknas... Hmphffff Så de så...

Ha de bra..

Keep in touch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0