Brrr 2 Dec

Jahapp då har man fått tid till tandställningsdags då ! Den 2:a december ska skiten in i huvet.. Men de blir nog bra :s
När de blir klart vill säga.... Först ska 3-4 tänder ut ,brrr. Tycker inte om detta alls men de kommer bli bra ,jag måste intala mej själv de.. Så e de nån som har lite cash över så kan jag skicka mitt kontonummer så löser vi det,hahaha....
Denna veckan sk ajag jobba fulltid.... Usch.. Jobba när man egentligen ska sova, va e de likt ?
Ska de vara så ska de vara så????


Igår blev man 1 år äldre ( igen).. Inget märkvärdigt för min del,  inte en skoj att fylla år längre..
De va en sak som va skoj när man var liten min inte nu inte...
Fick en bukett via blombud, gissa om man blev nyfiken... Sprang ut på balkongen för o kolla vem som ringde på dörren o sen bara gick iväg..
Blommorna var från min bästa kompis Marie o hennes familj.... Jätte tack...
Fick lite underkläder av min älskade man o ett presentkort på väla.. Kan ju behövas nu när mina pengar lär gå åt till tänderna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0