SNÖ!!!!

Vitt så långt ögat kan se.... Måste säga att jag faktiskt längtar tills våren ganska mycket...
Klart, de e fint med snö.. Men de får räcka nu tycker jag...
Oj vad törstig jag blev, vänta,,,,,'
Så ja, de va gott med litta vann...  Idag var jag o Otilia o solade, skönt... men liiite jobbigt att vara ute o köra idetta vädret som råder nu... As mycket snö o massa blåst... Brrrrr
Hoopas de går bra att köra till jobb imon nu.
Elliot ska få den andra vaccinationen imon. har förvarnat på jobb att jag kanske blir hemma, allt hänger på hur han reagerar på den. Fööra gången fick han lite feber..
Sen får vi se, vi ska ju upp till falkenberg på fredag efter jobbet så jag hoppas inte han e dålig så de blir inställt.. Vi ska ut o åka tåg, jag o min lille pojke.... Gosingen...
Fast inatt har han varit asjobbig, jag har inte sovit många timmar... Han har fart rundor som en , jag vetinte vad...

Träningen inställd idag pga av vädret, istället hittade om en hall vi skulle träna i men jag vågar inte chansa med underlaget pga mina benhinnor.... Bara för en träning.. Nää, får vänta tills lördag...
Niclas stack ner istället. för om jag skulle åkt ner så hade han blivit hemma... men å andra sidan vet jag att han hemskt gärna vill ner till träningen..... Inget svårt val idag inte,,,
Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0