Alltså.........

Hur svårt kan de vara o få ihop en blogg kan man undra?! Andan har helt enkelt inte fallit på bara, så e de bara.
Idag iallafall har jag varit hos supersnällasilver Sonja och fått 1 timmes massage. Helt ok enligtmin kropps reaktion. Nu har man käkat o jag bara dog, min lekamen ökade till 2 ton i vikt o jag orkar knapp röra mej överhuvud taget. Fnderade en stund på att kräla in i badrummet, tappa upp några liter varmt ångade vatten. Låna Elliots cd-spelare, ta ljudboken jag har lånat på jobb för hundra år sen o bara lägga mej o njuta. Risken e väl att man tar ett steg in i dimman o inte hör ett skit på boken. Som för övrigt är Liza Marklunds Solens rike ( tror jag de va iaf). Liza e de iaf , de e jag säker på.
Men så som många gånger så gick kroppen dit där den trivs och är van att sitta, här vid datan. Har lite blogg ångest, tar mej inte för att gå in o skriva heller. Inte så värst många som verkar sakna den ändå. Gör ni det så kan ni väl slänga in ett inlägg så jag vet om detär någon därute som läser den.
Det nya året firandes med goda vänner o god mat. Inbakad kycklingfilé med grönmögelost/ vitlöksost. Potatis gratäng o lite sallad till det. Allt var lugnt o stilla även vid 24 slaget. Anti raketer o smällare så stod vi inne på balkongen ( +-0 grader ) o kikade i säkerhet på raketerna. men fy va kallt de va.
Vi blev lite förvånade hur lite de faktiskt smälldes innan tolvslaget. Vi trodde ett tag att vi hade tagit fel på dagen. Det brukar vara mycket mer smällande innan. kanske har de fattat att inte alla uppskattar smällare o raketer.
Hoppas bara de plockade upp resterna efter sej, för de brukar se ut som fan när man komme rut dagen efter.
Dagen efter var vi på bio o såg Alvin & gänget 2. Jättesöta ekorrar... Hade varit skoj o haft såna hemma,haha..
Nästan lika söta som min lille gosse... Men bara nästan.
För den delen så har han nog lite feber,han e ganska hängig. Märkte det inatt när han sov hos oss, han va väldigt varm. Vi hade bestämt att vi skulle pka ner till badhuset idag ( söndag) med svante & Otilia. Så gjorde dom efter att Elliot fick lite Alvedon innan. Jag själv åkte ut till Nyvång för att få en timmes massage hos underbara Sonja. Tack !! I`ll be back !!!!

Kommentarer
Postat av: Sonja T

Nu när du gjort så fint här inne bloggen... inte ska du sluta blogga då? Oh no;)

Skönt att du mådde bra efter igår - du är alltid välkommen tillbax;)



Kram, Sonja

2010-01-04 @ 10:54:42
URL: http://sonjassmttogott.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0