Min lilla mumin

Jaha då va ett alster färdigt... Haha... Har börjat virka lite såna här amigurumi figurer.. Roligt...Känner bara att man e lite osocial när man sitter o virkar.. Får lite ångest. Så jag gör de när jag känner att de inte drabbar nån annan i familjen. Har gjort nåt litet till så som en grå liten mus o en "Råå" nyckelring.. Alltså ljusblå o vit.
Under påsken har jag varit ganska däckad at nåt virus, haft en jobbig hosta o täppt i snudan.
Men jag tror de börjar lätta nu efter 1 vecka... Men nu sitter Niclas o säger att han har ont i halsen, gick hem från jobb idag.
Så idag har jag jobbat första dagen sen förra tisdagen... tråkigt bara att man blev kass när man va ledig,grrrr.
Men några påskfiranden hann vi med mellan hostandet, man måste ju ändå vara lite social ju. Niclas tapetserade hemma hos syrran o sen blev de påskmiddag där ( lördagen). På fredagen hade svärmor en middagsbjudning, gott.
Söndagen hade vi lite käk här med Bonne & Gisela o Johanna.. Otilia var oxå här.. x i taket, haha. Nu när hon blivit 18 så e de utgång i tid o otid...
Idag har vi hur skönt väder som helst här, jag & Elliot såg MASSA nyckelpigor när vi gick hem från dagis... I varenda buske satt de klasar av dem... Slänger inte lite bilder på allt möjligt..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0