TOrsdag imon

Jaha då närmar sej torsdagen med stormsteg, HIF på tv`n, går väl sådär för dom. Pojkarna har lite svårt för att göra mål o då vinner man tyvärr inga matcher. Vet det av egna erfarenheter... Varit myyyyycket lättare om inte den dära målvakten stått i vägen..

Idag hämtade jag Elliot med hojen o drog ner till kollo o klippte gräset, samt stockrosorna som gjort sitt för denna säsongen. Ner med allt i "bören" plus att Ellio thade sin full med gräs oxå.... Knatar bort till containern som e................. FULL !!!!!!! Shit, jaha what do to???? Försökte att knöla ner växterna iaf men fick tyvärr ta med gräset tebax igen... Grrrr.. Folk sa att den varit full i 2 dar.. Jaha skoj nu när alla klipper ner buskar o skit hela dagarna... Får se i helgen om den har blivit tömd så vi får undan gräset.  Elliot hjälpte med att klippa ner rosorna, duktig kille.. Behövde inte ens muta han idag... Klippa med sekatör e de bäst ahan vet.... Frågar hela tiden om de finns nåt han kan klippa...

IMon funderar jag på att dra ut på väla en sväng o kolla lite, emn jag vet inte. Mamma snackade lite om att hon skulle komma upp. Fast hon va lite frusen idag o kände sej inte på topp så vi får väl se vad som händer o fötter...
Marie skulle ringa o boka lokalen idag men så hade  dom stängt på grund av möte så hon skulle nog prova imon igen, hoppas där e ledigt...
Ja nåt annat har inte hänt....

Händer inte så mycket här på Ättekulla....Bara massa vägbyggen o tak renoveringar överallt...
Hoppas dom dnart blir klara så vi slipper ha massa grävmaskiner o lyftkranar "all over the place "...

Nä nu ska jag bara se klart HIF sen ska jag slänga mej i bingen...

Nighty night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0