Regn

Tisdag 22/9 2009..

Regnet har öst ner idag ! Ett tag sen de regnade ( tror jag ) ,kommer inte ihåg.
Idaghar jag fått lite gjort här, rensat undan massa skor. Mest mina gamla ( och nya) som jag inte använt o tagit mej i kragen o tagit bort... Vissa har stått ett tag men nu får de vara nog...  Storlek 38-39 nån????
Elliot har kollat på Cars o spelat det samma...  Regnet kom ner ganska bra när de va dags för en prommis till dagis....

Lämnade han, käkade lite blod(korv)pudding med lingon... Jättegott o ett bra sätt att få upp blodvärdet lite...
Håller på o tvättar nu o ska strax hoppa in i duschen, sen e de dags för jobb igen. Värken har lagt sej lite, men jag tippar på att de kommer tillbaka med styrka när jag börjar jobba... Tur man e ledig sen ett tag så man kan vila upp sej.
Slänger in ett kort på en regnklädd pojkepå väg till dagis...

Min goding......


Kommentarer
Postat av: Emma<3

JAAAG, kan du inte komma ut med dom ? <3 elr nåt..

2009-09-22 @ 17:17:00
Postat av: Emma<3

Miiig <3

2009-09-22 @ 17:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0