Nädå!!

Nädå hehe jag har INTE glömt att blogga, eller har jag de??? Kanske, eller bara en förnekelse att jag överhuvudtaget har en blogg.... Men va fan ,tiden bara rusar iväg... Hittar på lite bus med Elliot på fm ,sen e de mat o dusch som gäller innan man drar till jobb... Kameran har inte heller använts... Ångest....
Idag händer inte så mycket heller.... Ska städa här.....Sen kaaaaanske väla o leta efter ett par skor...
Får se om jag pallar sticka ut där idag igen... Va igår med mamma en stund ju o käka bla flundra på Ikea som va helt ok....Förutom att mamma tog bordet jämte ( inga fördomar alls) några som inte hade alla dubbarna i vinterdäcken om man ska säga så......Massa konstiga ljud o skrik... Liiiite jobbigt... Vi satt inte o snackade så länge efter maten ska jag säga ... Ta inte illa upp, jag har verkligen inget emot utvecklingsstörda. Inte alls...
Nu ska jag sätta igång Elliot med lite lego eller nåt sen ska jag dammsuga.... Ser ut som kriget här.. Skulle behöva ta fönstrena oxå men de e inte lönt nu när dom kommer o ska sätta upp ställningar o byta taken här... Känns ganska meningslöst faktiskt... Så de får vänta tills dom e klara..
Nu ska jag sätta igång annars tar lusten slut o den risken vill vi inte ta..
Så hej på ett tag....

Kramisar

Kommentarer
Postat av: Sonja T

Glömt o blogga... om du glömt o blogga, då har jag fullkomligt sprungit ifrån datorn, hihi!

Måste få ihop lite snart... känner det tränger på, hehe;)

Ha det gött, Sonja

2009-10-21 @ 21:32:37
URL: http://sonjassmttogott.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0