En till

Japp, då har vi haft en träff till skoj skoj..15 st denna gången... Tom folk utomsocknes hehe... Bromölla, bla... Ni är välkomna tillbaka, nsäta träff blev bokad den 29 nov.... Måste bara kolla så lokalen är ledig....
Men de håller vi tummarna på, eller hur?
Jag fick gjort 3 LO´s, inget krångel, bara snabbt o lätt. Vi hade en liten " utmaning", de var att scrappa på någon annans foto.... Jag fick ett bröllopskort att göra nåt med, själv lade jag ner ett kort på alla tre"pojkar" i familjen på utför en brygga i Ystad när iv campade i somras... Den som äran att göra något av den var Jeanette Blixt, jättefin, tack!

Nu på lördag ska vi träffas i stan o köra en liten fototävling... Plus att fika lite,namnam....Inte så ofta man fikar i stan med trevligt sällskap... Ska bli skoj. Men innan dess är de hårt arbete som gäller , nämligen nere i kollo är de höststädningen som kör igång kl 9.... Men jag hinner vara med en stund sen ska jag vara i stan kl 13....

Bloggandet går sådär nu tyck erjag... Känner att jag har lite liiiiite tid över... Men jag gör så gott jag..

Skänker en stor tanke till Mia och hennes familj som just fått ta bort sin katt från detta jordelivet..

Han e och jagar änglamöss var de någon som skrev på FB, låter ganska mysigt ändå...

Nu ska jag in o spela NHL 10 med lille pojken..

Puss på er 


Kommentarer
Postat av: Sonja T

Oj... måste hinna med o uppdatera min blogg lite bättre snart... hinner ju inte nåd'!

Inte ens o svara på ditt mess häromdan'... kom ihåg att jag är 5år äldre... jag minns inte riktigt när träffen var i H-stad... har bara ett svagt minne av att jag var ledig, hihi! Men jag ska inte dit... öh... som om det vore svar på din fråga - 'not'!

Kram o go'natt, Sonja:)

2009-10-13 @ 23:14:18
URL: http://sonjassmttogott.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0