Trögt!

Måste ju bara säga att de går sådär med bloggandet... Skulle ta mej i kragen igår kväll men då gick de så segt att de gick inte att komma in bara. Valet var inte så svårt... Jag sket i det bara helt enkelt.
Angåendet de här modell för en dag vi var på... WHAT A CRAP !!!! För de första ser ju alla likadana ut.
Proffs på smink o hår, yeaahh right.... Alla fick plattat hår o några lockar i sidorna.. Otilia vill ha sitt uppsatt... Hmm.... Kan tala om för er att den tofsen hade jag gjort bättre.. Kändes väldigt amatörmässigt.... Inget vi gör om... Jag blev så ful o såg så gammal ut på alla bilderna så jag mådde dåligt efteråt... Självkänslan va på noll kan jag säga. Otilia oxå väldigt missnöjd. Tyvärr så köpte vi ändå 10 bilder för 1600:- bara för Otilia hade några bra bilder. Men som vi ångrade oss sen,ojojoj...
Undras om man kan få tillbaka pengarna...?
Idag är de Niclas operationsdag. Har tagit semester för mej o Elliot idag för att vi ska köra ner han o hsen hämta han när han e klar. I Ängelholm, synd de e inte va i Hbg...
Jag & Elliot sticker nog till syrran o fikar lite under tiden eller ev går i Ä-holms city ( om dom har nåt) . Åter kommer ikväll med lite bilder o mer inlägg.

Pussar & kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0