Regnet!!

Åh regnet det bara öser ner, nu närmar sej julen med raska steg. Om inte annat så märks det på vädret ju... Typisk..
Idag har man varit ledig, skönt. Jag & Elliot stack ändå ner till jobb en sväng, han vill så gärna åka truck, åå va gör man inte för sina barn.? Planen idag var att sticka ner i stan en sväng o kolla jacka till Otto.. Inte för att han är det minsta intresserad men måste man så måste man ju. Ska in på pärlgården oxå ( om man nu hänger på) annars f¨r man ta det en annan dag...
Min kusin från Spanien kommer på Onsdag o stannar en vecka. Hon & jag ska upp till Ullared ( igen).
Får väl se om jag kan skrapa ihop de sista klapparna eller så köper jag bar anåt till mej själv ( EGO )
Nu ska vi ge oss ut i pissregnet o handla ...
Hörs kanske senare eller imon...

P & K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0