På G med ny framsida

Hejsan alla. Ni undrar vad som händer på min blogg???? Med all rätt. Min kära Bonusdotter håller på att göra om den. Så den som går in med jämna mellanrum får snart se vad som händer.. Ska in lite annat oxå innan den blir klar...
Sen måste jag skärpa mej o gå in o uppdatera lite oftare... Men de händer ju inget i mitt liv som är så intressant för er att veta... Men jag ska hitt på nåt o skriva så ni kan gå in  o läsa lite ..
Idag står Otilia o rullar köttbullar för glatta livet plus att hon gör supergod Ättiksgurka,namnam..
Niclas är i väg o målar hos nån på båtklubben... Ska han va idag, imon o på tisdag.. Sen på torsdag så ska han slänga upp en fondvägg hos min arbetskamrat ( på kontoret) .  Så denna veckan kommer vi nog inte att ses så väldans mycket....
Men iaf så är de träning idag kl 14.30. Ska bli skojigt.... Men alldeles säkert asjobbigt idag med då man inte är särskilt vältränad,haha... Men skit i de, man får ju bita ihop. Kommer kanske igång igen...
Ska hjälpa tösen att skala litta potäter nu... Hörs o ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0