Buuuu

Idag var det då dags för spökfesten på dagis... Mycke snack innan..... Så nu när jag lämnade han va ljudnivån på topp alla taggade upp till tänderna.. Nästan alla va utklädda,några till nåt annat än spöktema men dock.. Vissa var tyvärr inte utklädda,lite synd... Men alla vill kanske inte, inte vet jag....
Elliot var de iaf inga problem med, på med sminket sen började han sjunga Kiss låtar.. Han trodde nog han va sminkad som dom i Kiss,haha..... Tur de e samma färger för jag lovade han att en dag ska vi sminka han som taggmannen i Kiss. Får nog kolla vem de e för jag har ingen aning alls.
Lite smink o lite vax i håret sen va han som ny... ( eller gammal för skelett e väl gamla eller hur? )
Nåja, nu ska jag klä mej i vardagskläder, köra ner i stan o se om jag kan hitta en Kiss tröja till Mr E. Vi såg en igår på HM på väla men de va slut i hans storlek, typiskt... Så jag tar en chansning i stan istället. Kommer hantverkare hit idag o ska göra nåt med ventilationen i fönstrena så då vill man inte vara hemma... Har plockat bort allt från fönstren, gardiner o blommor. Hela kittet...
Synd att de ösregnar annars kunde manju tvättat dom sen... Fast å andra sidan så kommer dom o ska bygga upp ställningar här sen så de e ju knappast lönt. Så den tanken lägger jag ner igen...
Slänger in en bild på mitt älsklings skelett....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0