1 Månad kvar

Bara en futtig månad kvar... Jäklar vad tiden springer iväg. Tur man har shoppat lite iaf.
Nu ska vi bara kolla upp vart vi ska fira julen nånstans,hemma eller hos syster yster i Strövelstorp, de får väl tiden utvisa misstänker jag.
Besvikelserna avlöser varandra här hemma. Kan man bli mer lack än vad jag är nu? Ljug o stöld, finns det nåt värre.? Speciellt när det drabbar familjen.
Idag kommer Otilia upp oxå, hon ska med ut på Väla en sväng. Så då käkar vi där ute oxå, gott. Slippa tänka på att stå o laga mat här ( fast de brukar bli Niclas som gör det nu när han e hemma ).
Så tråkigt o laga mat, man vet ju aldrig vad man ska ha  för nåt. Elliot vill bara ha pannkaka eller makaroner.
Åhh jag blir på så dåligt humör. Alltid är det nåt... Grrr
Skriver mer sen när jag/vi kommit hem från Väla. Om jag kommer hem med nåt fynd eller inte. Vill ha en tubhalsduk men dom e slut på väla ( Gina Tricot). Har inte orkat sticka ner till stan o kolla där. Hur lat får man bli egentligen? Så som mej eller ? Finns de dom som e värre?

ÄR DU LAT AV DEJ ??

Kommentarer
Postat av: Sonja T

Född lat;)



Kram, Sonja

2009-11-25 @ 18:22:12
URL: http://sonjassmttogott.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0