Vanlig jäkla måndag

Jaha då va de alltså måndag igen, blääää. Idag ahr de inte hänt så mycket, Niclas hämtade lilleman på dagis, jag körde o handlade direkt efter jobbet, lite till veckans matlista.
Idag blev de en god spaghetti o köttfärssås, ganska nöjd, If I may say so my self....
Efter middan stack jag O Elliot ut o hojade en sväng, gungade oxå på vägen hem från cykelrundan. Ritade varsitt påskägg som vi målade... Så där snygga....
Kollade på "sjukhuset" medans Elliot somnade i soffan.... Typiskt just den tiden som de programmet går så brukar vi lägga han... Grrrr. Slog just på andra perioden av AIK-Rögle , dom ligger under med 0-3.. Ser inte bra ut om jag får kommentera läget... Men å andra sidan känns de som de kvittar för min del....
Tja de e denna dagen, mycket mer har inte hänt... Så tråkigt så......
Jag vill shoppa lite o jag vill vinna pengar till en resa eller två... Men nädå , man e inte född under den stjärnan inte...
TYPISKT!!!
Ha en trevlig kväll everybody

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0