VAD ???

Vad e de med mej egentligen???? Hur lättretad som helst när jag kommer hem, inget tålamod o bara suckar o pustar!!!! Hur kul e de på en skala?? NADA !!!!

Idag fick jag reda upp lite felkörningar på jobb, kvällsskiftet har varit väldans slarviga... Så där fick man stå o lava om o banda o sätta lappar.. Inkompetens???? Nja nåt sånt lutar de mot eller bara ren jäkla lathet... Tror mer på de sistnämda...
Angelica o jag käkade kycklingsallad från McDonalds, helt ok faktiskt...
Hemma så började jag damma o hålla på, sen blev de lite käk i form av Pytti panna med ägg o bacon.. Gick ner det med....
Så nu sitter jag här o försöker ta tag i mitt liv o gå in o duscha... Måste göra det innan sängdags...
Niclas skötte hela tvätt ruljansen idag, inte så mycket för de mesta tvättadejag när han var i väg på träningsläger.
Så ikväll skriver jag inte så möd.. Mer än :

FREDAG IMON, TJOHO LALLALALALLALALA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0