Tåååårtan

Idag var det bara snabbt hem, byta om, hämta Elliot hos Max, sen stack vi ner till mamma som fyller år idag...
Öppnade dörren, HALLÅÅÅÅÅÅ i dimman.... Shit där hade hon , hennes väninna, min syster suttit o rökt inne.. Mamma som bor i en etta hade fullkomligt fyllt ett helt rum bara med tobaksrök, vi såg knappt in när vi kom o luktade som jag vet inte vad.... Kan säga att jag öppnade fönstrena o väl hemma igen så slängde vi kläderna i tvätten, fy f-n säger bara... Som vi luktade när vi kom hem..... Nä, bättre taiming nästa gång tack....Annars blir vi himma... Kunde knappt andas ju....
Sen när Niclas har målat om o sånt hos henne  så ska hon inte röka inne.... Hoppas verkligen inte de då...
Vilket otyg, jag e jäkligt glad att jag inte röker.... Kanppt dricker heller för den delen....
Nä nu ska jag in o spela lite wii innan Otto kommer hem...
Var e Niclas henne????? Jo på träningen, vart trodde ni????
Ses imon....
Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0