Redan???

Godkväll på er alla. Imon e de banne mej dags igen, hur kul e de på en skala?? Har inte alls lust... Vill vara ledig o bara njuta av att bara vara... men de kommer väl sen när man e pensionär för då har man iaf inga pengar så då lär maninte göra nåt....
Idag har jag & Otilia varit ute o gått 1 timme, fick ont i ljumsken efter 20 inuter,haha... Snacka om otränad,ojojoj.
Sen käkade vi lite Chili,namnam.. Max o Stefan kom upp en sväng så barnen lekte på rummet.
Sen lade Otilia slingor på mej, sen stak dom kl 15 för dom skulle spela match i Lund o Otilia skulle först hämta sina saker hos Lena... Dom e väl hemma efter 21 tiden.. Otto ringde o sa att han blev hos Lena inatt med men komemr upp innan skolan börjar.... Dom behöver umgås lite tycker jag, fast jag vet ju inte om han e hemma när han e där eller om han e ute, ingen aning....
Så nu e man duschad o Elliot nyklippt o badad. Sitter o tittar på Hugo - Djungeldjuret. Ska in med han i bingen när som sen ska jag in o ställa in lite kanaler på vår nya tv i sovrummet....
Så nu säger jag byebye på er så ses vi imon...
Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0