OPERA !!!!????

Men alltså !!!! Vad f-n är detta???? Måste säga att detta var banne mej sista gången jag tittade på melodifestivalen!!!!
Never in my life again, ah ah ah!!!!
Synd om Molly däremot, fin låt,bra röst.... 1000 gånger bättre än "Ugglan" iaf.... 2 ynka poäng, mardröm för henne..
Nåja... Det var mitt ord om detta fiasko på svensk TV...
Tur man var upptagen med nnat roligare o bara lyssnade med ett halvt öra.. Men skamligt av svenska folket,Pinsamt!!!
Nu väntar kudden o en god natts sömn hoppas jag.. Idag har tiden bara sprungit iväg ( som vanligt).
9-10 Bamsegympa
10.30-14.30 Busfabriken
15-17 Match i Rydebäck
Efter det en snabb shoppingrunda på Maxi , hem o slängde mej i ett hett bad, frös som en råtta efter matchen.
Middagen var klar när jag kom upp, lite la la i soffan efter de o mys med lillepojken. Sen i säng med han..
Gjorde misstaget att titta på möget på 1:an, helt uppriven,grrrrrr.
Sitter nu framför datan o ska kräka av mej lite innan jag hoppar i sängen o vilar hjärnan tills imon.
Hoppas Elliot sover i sin egen säng inatt, skulle behöva sova ut känner jag. Tröttheten bara värker i hela kroppen, tålamodet börjar tryta o gnistan avtar... Måtte bara våren vara på väg nu ( eller båren kanske ,haha)
Hörs mer i morrn, fint väder = kollo, skitväder = Wii

Puss på er alla operafjollor haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0