HATAR ALKOHOL!!!!

Detta jäkla påhitt kan verkligen dra människor ner i skiten.....  Konstigt man har distans till att dricka??? Nope...
Ganska naturligt faktiskt....
Nog om detta... Hyffsad dag på jobbet, ni som får hem "Robur" från Swedbank, det har jag plastat in till er! Så vet ni vad jag jobbar med...
Niclas o Elliot står o gräddar våfflor....
Jaha min vanliga tur, kom till CG ( hade billigar dubbla järn från OBH Nordica) nähä du dom e slut o dom får inte hem fler förrän i Maj... Hmm kan man vänta tills dess???? Nääää idag är ju den stora dagen ... Fick köpa ett enkelt i brist på annat, kom på lite senare att jag kunde ju åkt nån annan stans  för att inhandla ett dubbelt.. Nåja, den som väntar på nåt gott.. Tar lite längre tid bara...Tyvärr... Men en eller två våfflor ska jag ha.
Idag är det dags för Träning igen... Förresten, jag ahr varit ute en sväng i de kalla vårvädret, gick i ca 45 minuter... Kallt men skönt för solen sken ju så de stod härliga till... Så har man gjort nåt nyttigt idag..
Nä nu väntar våfflorna sen ska jag leka lite med Elliot...

hej svej våffel o grejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0