Haket

Hejsan på er alla helgfirare.. Så va lördagen snart till sin ända. ( stavar men de verkligen så, känns som om man skriver rumpa eller nåt)
Idag var de som sagt dags för Bamsegympan kl 9... Gick bra, sprang o hade skojigt som vanligt. Sen direkt efter gympan körde vi ut till S-torp o va lite sociala med syster yster, Hugo & Elliot lekte o skojade, vi satt bara o snackade o bara var! Ganska skönt...
Sen var det dags för hemfärd vid 13 tiden, göra i ordning sej med lite dusch o smink o kläder... Kl 16 skulle vi träffa min mamma utanför Gyllene Prag... På vägen ner så hämtade vi upp farmor oxå.
Tyvärr så öppnade dom inte förrän kl 17... Iom att vi hade Otilia som barnvakt o sagt en ungefärlig tid så ville vi inte vänta en hel timme. Så vi gick in på kullagatan , där ligger en mysig restaurant som heter "HAKET"... Jättegod mat och till humana priser.... Så där gick vi in, som tur var så fanns det ett bord som var bokat till 17.45, så vi hade nästan 2 timmar på oss.... TAGET!!! In med mat o dricka..... Supergott o mättande så man storknade nästan.  Lyckat värre alltså, tur vi inte gick in på Gyllene prag...Eler jag vet inte vad dom har för mat där ju så....
Nu sitter vi här o myser med lite godis i soffan.. Elliot e trött som en get,han lär nog somna snart..
Imon vet jag inte vad som händer, Niclas o dom har match i Staffanstorp iaf så jag vet inte om jag har bilen.
Nähä nu ska han spela domino med Otilia, Mathilda och Julia... Haha... Man får ju ha dom till nåt...Hahah
Sköt om er alla!!!!
Hejhej

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAAA haket har skiit god mat, åt där med en kompis <3333333

2009-03-09 @ 21:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0