1 Timme kvar

Endast 1 timme kvar tills jag & Elliot ska ner på IP o möta upp Niclas & Otilia som kommer från Göteborg..
Idag var vi nere o hälsade på Erik o hans familj o fikade lite.. Banankaka o kaka mmmmm... Pojkarna lekte jättebra idag,skönt.. Frågade Elliot vad han ville äta idag : svar ::: Pannkakor..... Å så blev det så nu e man så jäkla mätt. Elliot äter 4 st o jag fick ner 5 med besvär.. Han verkligen Älskar pannkakor....
Börjar bli så snorig som man kan bli INNAN helvetet bryter loss.. Nu tänkte jag dammsuga innan vi ska hämta dom..
Stod i strök i 3 timmar igår kväll när jag såg Wallander, ont i hälarna idag,hahha...
Usch idag är jag helt färdig, vet inte varför bara så fantastiskt trött... Helt matt i hela kroppen, kanske förkylningen...
Skriver nog mer ikväll, ska dra över med sugaren här nu.

Hej på ett tag

Kommentarer
Postat av: Frida

Han ser fantastisk ut din Elliott, o självklart ska du vara helt nöjd med att bara ha honom...

Man kan inte alltid välja hur många barn man får unnesten att vara förälder åt, o jag tror att allt har en mening..



Ha en mysig kväll med din Elliott..

Kramar<3

2009-03-22 @ 19:36:44
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: barnshoppingbloggen

Välkommen till barnshoppingbloggen :)

2009-03-23 @ 09:26:51
URL: http://barnshoppingbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0