VIVA EL SPANIA

Jaha d`vaknade man upp i solliga spanien idag... Elliot somnad einte fñrr´n kl 21 ig`r trots en supertidig morgon o m`nga nya intryck.  Han vaknade nog halv 8 tror jag. Flygresan gick bra, ñver fñrv´ntan. Nu sitter Elliot o spelar wii .
Graderna har stigit till 21,5 grader redan o klockan e halv 9. Ig`r n´r moster gick ut med dom stora hundarna, kom hon hem med tv`sm`svarta valpar som n`n hade dumpat p`v´gen. J´vla svin s´ger jag bara. Valparna ´r ca 10 veckor o svarta, ser lite ut som n`n labbe korsning. Fulla med f´stingar o s´kert massa annat. Christina ska ringa veterin´ren n´r hon kommer hem fr`n jobbet idag. Annars hoppas jag p`lite shopping o lite bad kanske idag, sola m`ste jag iaf, blev inget ig`r...
Ses o hñrs senare idag/veckan..
Puss min ´lskling som e hemma.... ¨LSKAR DEJ

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0