¨SOL idag

Jiippiiiii, idag verkar det bli massa sol o varmt som i  h-e.  Ig`r kom solen aldrig fram riktigt, bl`ste som fan ox`. Men nu bñrjar det r´tta till sej.  Idag ska vi shoppa lite p`fm o sen sticka o sola o bada . Idag ska de stekas kan ni tro...
Elliot somnade runt halv 22 ig`r o vaknade halv 8 idag ox`. Han e s`duktig men han blir lite r´dd n´r hundarna sk´ller, de l`ter s`hñgt och dom ´r s`himla stora. Han ´r inte r´dd fñr dom  men han blir r´dd n´r dom l`ter.  Ska l´gga in bilder n´r jag kommer hem p`sñndag s`ska ni f`se v´rldens tjockaste sch´ferkorsningar..... Som n`gra svartbjñrnar , breda som jag vet inte vad... Ni ska f`se, bara v´nta o se.... Jag hñll p`o svimma n´r jag s`g som.....
Nu e klockan snart tio o d` ñppnar dom i stan. Kl 8 var det 29 grader i skuggan s`idag kommer det att bli varmt...
¨ntligen lite sol...Snart klagar man v´l  p`  att det ´r fñr varmt,haha. Man blir aldrig nñjd...
Ses o hñrs

Hasta Luego

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0