Gäspppp

Idag ringde mobilens alarm kl 05.00...  Säger bara tur att det är ljust ute annars hade de vart jobbigt....
Gått bra o jobbat idag....
Varmt men inte olidligt som de va förra veckan.
Hämtade ELliot kl 13 på dagis efter att ha varit o handlat lite...Jag slutade ju kl 12, gött. Men dagen har känts lång..
När jag hämtat han så stack vi direkt ner till kollo, planerna var att tömma hans pool o sen klippa gräset... Kan säga att vi höll oss till planerna idag... Niclas kom ner när han var klar o hade kommit till HBG efter ännu en dag i Båstad.
Stack hem o käkade kåldolmar,mumma ( om man tar bort kålen ). Jula hade nån annons på en murgrill, åkte ut men klart som fan så va de ju fel på annonsen... Tack för den.... De skulle vara den lilla grillen som kostade de, inte den vi skulle ha.... Ska ju gärna få plats med mer än en korv i den tycker jag/vi... Så vi sket i det.,....
Imon händer nog inte möd,ska ner till banken med tiorna vi sparat på så vi kan ha dom till semestern... Ca 2500 vra där, inte illa bara det tycker jag...
Nu ska jag in o träna sen väntar en kall dusch för fy bubblan va varmt det är......  Sköt om er alla...

Kramisar o kel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0