Vanlig

Vanlig tisdag, helt ointressant dag. Har bara jobbat o sen fixade jag käk medans Niclas målade om taket i badrummet. Tog ut badkaret o tvättade rent där bakom, inte fräscht kan jag säga....Ska hitta en smal garderob med svart dörr, har bestämt mej för att ha svarta möbler inne på toan... Ändå vitt kakel i granitgrått kakel på golvet så de blir inte så mörkt. Men jag hittar inte någon garderob, nåt tips nån?  Idag somnade Elliot nog kvart i sju eller nåt. Trött som en bäver nu när dagis börjat på allvar efter all ledighet. Så nu sitter vi här på varsitt håll, Niclas sitter o spelar wii o jag vid datan o slänger samtidigt ett öga på tv´n o bygglov. Idag blev de spaghetti med kyckling o pesto.. Ganska gott om jag får säga....Åh shit ,diskmaskinen, vänta!!!! Så ja,skulle bara öppna den o vädra lite.
Börjar bli riktigt sugen på en resa nu alltså...Jag e VÄRMEBEROENDE!!!!!!Bara att spara ihopa en ca 40 papp tills Juli/Aug. Lätt som en plätt ju,hrmmm?? Plus att kollo ska pysslas om,nåja vi får väl se hur de blir... Men visst, de hade vart fett nice o dra iväg.

EVIG LÄNGTAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0