Sista ledighetsdagen

Jaha då smäller de imon. Lite IRRI får jag säga.... Varit en bra dag ,haft lite extra energi idag o handla lite nya gardiner o matta, strök o fixade upp dom nya gardinerna, fint faktiskt. Skulle lägga Elliot i tid idag... Mös i soffan ,nä inte sova... Kavrt i 20 gick vi in i sängen trots protester. Tänkte jag skulle se Eva Rydberg ikväll kl 20.... Pust !!!!
Kvart i 21 kom jag ut från hans rum... Mindre skoj vill jag säga... Jäkla unge.... Men vi får väl se imon hur pigg han e då efter dagis..... Misstänker han kommer o somna ganska tidigt. Hoppas de iaf. Enda sen vi slutade med napp så e han inte skojig alls på kvällarna.......... Grrrrrr!!! Men de går väl över hoppas jag.... NÅN som vet???
Skulle strukit massa tvätt ikväll oxå men jag tippar på att de e kvar i mon kväll för nu e de för sent o ställa sej. Måste in o duscha oxå....
Haft min anya jeans idag, höga strumpor o stövlar, kände mej ganska fin, brukar inte ha sånt på mej, kan ju va skönt o ändra lite ibland...Nu e de bara 15 kilo som ska bort sen e jag nog nöjd. Resten e inte mycket att göra åt... ;)
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0