Ps 2 o dansturnering

Ikväll har Otilia tagit med PS 2 från sin  mamma o vi har bestämt att vi ska ha tävling med dansmattan... Misstänker att tösen kommer att vinna stort.... Ung & orkar!!! Hahah. Så ikväll drar vi undan bord o matta o tar på oss danseskorna ( typ barfota ) Sen jäklar... Elliot har varit jättesnäll idag ( som nästan alltid) Vi har spelat spel o tagir lite kort på viranda ( varandra) vilket Mr E tyckte va skojigt, tur man har digitalkamera annars hade de blivit dyrt o framkalla såna kort... Delete är oxå en himla bra knapp tycker jag. Fått inbjudan till dop i Falkenberg, får se om vi sticker upp, måste kolla upp datumen lite bättre för just nu kommer jag inte ihåg. Men vi drar väl upp en sväng misstänker jag. Idag vart de Tacos till middag, smaskens. Tur man ska dansa bort den sen då.. Bara väntar på Otilia o Niclas, dom har haft träning. Imon ska jag banne mej ta några kort på Elliot när han har gympa.... Kanske inte så intressant för er o kolla på men jag vill iaf ha lite så man kan scrappa lite senare ( i livet, hmm).
Ska se om vi ta rnågra kort från vår turnering här ikväll ( om dom bara ville komma hem nångång ).
Hej på ett tag, nu ska jag stretcha lite o jogga på stället hahahahah NOT!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0