Prov

Just varit o solat en sväng, gud va nice de e. Minus 6 grader imorse....Brrrr... Gick inom apoteket o inhandlade Berocca, har hört att de sak vara bra. Man e ju helt färdig o slut... Kanske de kan pigga upp lite grann iaf.
Niclas, Elliot & Otto stack ut på väla, schysst!!!! meningen var att jag & Marie skulle scrappa lite idag i lokalen. Men hon ringde imorse o sa att Max hade kräkt o hade feber. Så de blir nog inget av med det.... Synd... Fast eg så e jag inte så jäkla sugen just nu, alldeles för trött för att tänka o vara kreativ.. En annan dag så....
Så nu vetjag faktiskt inte vad jag ska hitta på, städa ??? NOPE inte sugen på de heller.....
MMM ganska god den dära Berocca drinken.... Helt ok....Åh o inget godis får man äta heller, då har jag ju absolut inget att göra.. Hmm..... Får väl ta ner granen eller nåt.... Vi får se vad man hittar på här....
Hejs svejs rött fejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0