Piss!

Ingen fara att gå upp tidigt idag, men Gud va tiden gick sakta.. Innan klocjan var 14 så gick de 4 dagar kändes de som. Efter de stack Niclas , jag & Elliot stack ut på Ikea en sväng. Jag köpte ett presentkort till min syster som fyllde 40 i Onsdags. Sen körde vi ut o överraskade henne med det, hon bjöd på fika..... Kul med lite oväntade besök... Ungarna lekte så de stod härliga till o Elliot somnade i bilen hem typ vid 19.15 eller nåt. Fick bära upp han i sängen, jäkel o vara tung...Han hade vaknat tidigt idag , typ kvart i 6  sa Niclas. Niclas .Otilia, Viktor & Elliot va ju på gympa imorse ( de jag missade,buhuhuhu) Men han hade haft skojigt o de e ju huvudsaken.
Annars har dagen varit ganska piss, blev nere som fan när jag va på jobb pga en viss sak som jag håller för mej själv för att inte göra en för stor sak av det... Bagatell eg.. Men jag blev nästan bölfärdig iaf....

Här e mitt lilla barn på sin första gympa lektion... Spring spring hjärtat mitt!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0