Mmmm

Då var man hemma från jobbet för denna veckan.... Lite ångest, vi har as mycket att göra på jobb, hur mycket jobb som helst. Men men,,,,, inte bokar man av en resa för den sakens skull nänä.... Inte en chans!
Inga barn sjuka så de ser lovande ut att vi kommer iväg som vi ska... Sticker vid 9 imon bitti. Tråkigt att bara sitta o vänta om man nu ska åka senare. Barnen vaknar ju ändå tidigt, iallafall Elliot. Nä nu ska jag ta tag i tvätthögen på golvet.... Så slipper man göra de senare... Hämtar liten på dagis 15.15. Oj då har jag ju bara 30 min på mej, hmmm ska jag vänta tills jag har hämtat han kanske???!! Japp, de gör jag, ska ta en macka eller nåt, ashungrig nu...
Skriver alldeles säkert mer ikväll. Hej på en stund

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej...var hemma hos Marika och såg att din blogg har samma adress som min bara det att jag har 1 L och 2 T istället i Eliott. Tyckte att det var lite komiskt så var tvungen till att kika in=)

2009-01-13 @ 18:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0