Mitt lilla barn!!!

Åh vad jag tycker synd om Elliot nu... Pigg när han vaknar o sen går de bara utför. Nu ligger han o sover i vår säng o kl e 15.30 ca. Ville ha på sej en långärmad tröja o strumpor.... Kollade i barnläkarboken på lunginflammation. Ska kolla efter lite nu i helgen , blir de inte bättre så ringer jag ner till Vårdcentralen o hoppas på att dom ger han nåt... Vet inte hur länge febern ska gå upp o ner. Han har ju vart dålig sen i tisdags em. Tråkigt o se han så  bara.. Han som brukar vara så pigg o glad... Inte likt han....
Hoppas han e lite piggare när han vaknar.  Måste ju äta lite idag med....
Nawww min älskade lille gosse... Han e de finaste jag har o jag e inte snål med att tala om de för honom, han säger då
- Jag vet mamma!!!!
Åhhh
GET WELL BABY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0