Lördagsgympa

Idag var de dags för en sväng till gymnastikens hus.Tittade till resterna av de lastbilar som brann häromdagen, ingen vacker syn....Idag fick vi inte sitta med inne o kolla på när dom gympade.. Jag som skulle ta kort.... Kommer väl fler gånger...Otilia ringde just o frågade om ELliot ville hänga med till Tropikariet med hon ,Viktor och Svante. Så nu är Niclas nere o hämta bilstolen så dom åker säkert. Jaha, barnledig en stund,  What to do????Ingen aning faktiskt.... Var innne på en annan blogg och läste samt fick mej en tankeställare.... Livet är INTE evigt.... Njut av varenda dag som om den vore den sista... För rätt som det är så tar de slut utan förvarning.....www.singelpappan.blogg.se tror jag att de va.... Brrrrrr. Han ska ha en stor eloge den dära Björn som förlorade sin fru o 13 dagar gamla dotter , han räddade livet på sin andra dotter som blev svårt brännskadad... Keep fighting Björn.....
Ikväll är de fest som gäller, ska bli gott med litta god mat....Jag kör så Niclas kan ta sej nånöl eller så... Jag hoppar...... Inget för mej ändå.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0