Lilla patteklappardan

Som Gert Fylking brukar säga....
Gud va trött jag blev nu när jag va inne o nattade lilleman. Undras om jag inte somnade en sväng, tror nästan de faktiskt.
Sitter o ögnar lite på handbollen samtidigt... Usch va vi har många projekt o utgifter de närmsta månaderna....
Undras om de blir nån resa, får kanske vänta o se om de finns nån restresa när de väl kommer till kritan att åka. Brukar de finnas restresor för 5 pers? Nån som vet o har lite erfarenhet . Vi är inte VANA  vid resor... Jag har inte flugit på flera år o ELliot har aldrig flugit....  Hoppas vi kommer iväg bara, hade vart nice. Sitter o väntar på att NIclas ska komma hem från träningen så jag kan hoppa in i duschen. Vill inte göra de när Elliot sover o ingen annan e hemma.
Såg förresten en dokumentär igår på kanal 5 om den lilla flickan med 2 ansikten..Brrrrr... Stackars lilla tös....2Månader gammal blev hon när hon dog i en hjärtattack....Sen filmade dom henne när hon var död o sånt.... Ryser bara jag tänker på de, tänk om de hade varit Elliot..... usch o pi..... Säger bara, måtte han överleva mej.... Ska försöka ta nåt kort o lägga in oxå men de har inte funnits tid till de nu på sistonde...
Kan säga tt de går INTE bra för Kuwait i handbollen,,,, 23-11 till Sverige. HEJAHEJAHEJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0