HEMMA!!!!

Japp då va man i Sverige o verkligheten  igen... Kom hem ca 16.15 idag efter 3 dagar på Lalandia... Måste säga att vi har haft de superbra. Längesen jag skrattade o skrek så mycket som jag gjorde i vattenrutchkanorna där.
Speciellt EN, Wild River... F-n va den va skojig, jag ,Emma & Otto åkte den säkert 20-30 gånger. Pallar inte lägga in bilder ikväll, fixar imon. Dock en lite besvikelse var att leklandet " Monky Tonky Land " var inte alls så stort som jag trodde. Inget mot typ busfabriken..... menmen......Ungarna hade skoj iaf o de va ju huvudsaken där inne....
Kom just på när vi körde hem att vi inte tog några kort från badet.... Typiskt....
Men alla barn har skött sej alldeles utmärkt, inga större incidenter. Skönt......Det blir säkert en sväng till nästa år eller senare detta året, vem vet...... En sak vet vi iaf. Och det är att vi ska åka mitt i veckan, nästan inget folk, hur skönt som helst... Men idag öste de in folk, då blir de liasom inte lika skoj....Så en helg är uteslutet att åka dit...
Imon ska Niclas o jag på Råå fest nere på IP. Otilia & Viktor ska sitta barnvakt,snällt.... Får väl bjuda på pizza eller nåt. Fast i ärlighetens namn är vi INTE så supersugna på att festa, jag har ont i hela kroppen efter alla trappor o allt åkande in i tunnlar o "väggar". Hhaha jag har blåmärken på hela knäna o höfterna. Emmas knä ser ut som jag vet inte vad. Haha.. men skoj va de iaf, jag blev som ett barn på nytt.... WWWWWIIIHHHHHAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0