CG



Var en sväng på CityGross, han hade inte varit ute på hela dagen... Så vi gick dit för att han mest skulle komma ut en liten runda, låter nästan som en hund man hade. Haha. Dett ahände då igår alltså, idag har man ju JOBBAT för första dagen på 14 dagar. Ganska skönt måste jag erkänna, Elliot hade haft de skoj på dagis, lekt hela dagen så han lär stupa ikväll..
Har beställt soltid ikväll oxå, skönt. Imorgon börjar Otto  skolan,lycka till att få upp han imon. Puhhhhh...Blir väl en 10 gånger man kallar på han innan han masar sej upp. Ja o vet ni!??? Imorse när jag körde till jobb, VA!!!! Ingen spolarvätska o genomskitiga fönster, såg nästan inget när jag körde. Skit äckligt.... Har fixat ny som jag ska ösa i när jag ska iväg o sola.
Skriver nog mer ikväll tror jag..... Måste ju stryka en sväng med, blev ju inte igår när lilleman inte ville sova.
tjaba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0