JObbe???

Här sitter man en fredag fm o har nästan inget o göra, kan de bli bättre?
hahah skäm o sido, hmm NOT !!  Nädå ,väntar bara på besked om ett jobb jag ska köra sen men hinner nog inte så mycket ändå på det iom att jag slutar kl 12.15... Nice !!
idaghar de ändå hänt lite skoj här, några ventiler har pajat o slangar har flugit runt som abstinenta ormar på golvet,haha.. Jaja skoj o skoj, händer nåt utöver de vanliga iaf,bara de e ett upplyft i vardagen. Ikväll sak Niclas på träningen ( en liten stund sa han, tror på de när jag ser det ) annars en rolig sak är ju att "så ska de låta" börjar igen ikväll, de tycker jag e bra, Peter Settman e ju asbra asså.....
Idag fyller Cilla på jobb år, vet fakriskt inte hur mycket men å andra sidan ska man inte tala om en dams ålder ju...
dag kom dom o fyllde på kylen på jobbet.... Tur jag lämnade mitt "matpåjobbet " kort hemma. Har ingen karaktär överhuvudtaget... Lika bra o lämna de hemma innan byxorna blir allt för små här.... har en lite marginal  i jobbebyxorna o märker snabbt om de går på fel håll så att säga...
Annras inget skoj som händer då??????

Hörs senare idag/ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0