Gkväll!

Lördagskvällen börjar lida mot sitt slut.. Melodifestivalen???? Va e de för j-vla skit alltså????  Vart e schlagerlåtarna nånstans?? Under all kritik tycker jag... Innan var de ju faktiskt skoj att sitta o titta på detta jippo men inte nu,nädå..
Tur jag inte hängde med till stallet, började frysa här hemma strax innan, nä inte av feber utan bara av ren nerkylning.. Har stor kofta på mej o har haft hela dagen,brrrr. Elliot o jag har spelat wii och spelat memory, skojskoj?!!
Frågade Elliot idag (igen)- Vems älskling är du??   Elliot:  ALLAS, blev hans svar,hahaha. Inget fel på de självförtroendet inte.....
Tänk om man hade de i bakfickan+!!!! Hahah , han e så go min lille kille....
Nä nu ska jag kolla vidare på fiaskot, operabruden gick vidare till nån duell, jag fattar inget av detta systemet som dom har nu...
Ha de så bra ikv'll för nu skiter jag i detta  för idag....
Puss o chips o dippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0