DOP & KALAS

Hej alla, idag fick jag sovmorgon till kl 8,tack de va skönt.. Jag o Otilia satt uppe till 00.00 ca o scrappade. Sen skulle Viktor hämta henne för dom ska till Göteborg imon bitti.... Somnade nog ganska snabbt tror jag.... Hörde när Niclas o E gick upp vid 06 men sen va jag inne i dimman igen. Så 8 timmars sömn satt fint... E sitter o kollar Teletubbies som han fick på Max när dom kollade på bio i stan. Idag händer det lite grann. Kl 12 ska vi hämta min mamma i stan och innan dess ska väl brorsan komma hit för han ska åka med oss i bilen, sen ska vi möta Moster o kusin samt syster o hennes skara vid Erikslund kl 12.30.. Sen bär det av till Falkenberg för att beskåda ett dop då lille Viktor döps...
Efter det blir de lite käk enligt inbjudan... Sen får vi se hur länge vi stannar för kl 18 ska vi på 18-års fest här på Ättekulla, dopet va ju bestämt innan så hinner vi inte till kl 18 så får vi väl komma senare, Niclas går väl dit så han e där iaf.
så de blir nog inte mer skrivade i dag möjligtvis senare ikväll när vi kommit hem från festen kanske. Beror på....

Ses o hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0