Åhhh orkar !!!!

Åh shit men jag pallar inte göra några kort idagheller!!! Har ingen inspiration alls för att scrappa eller pyssla. Tyvärr måste den finnas ( inspirationen alltså) annar blir de inge bra alls ( som om de blir de annars då?? Hahah ).
Men jag har ett tag på mej till så jag hoppas jag kan hitta den ( inspirationen igen) tills dess. Får nog kolla igenom lite tidningar jag har hemma för lite tips o råd....
Imon??? Tj vad händer imon egentligen?? Inte en susning....Ärligt alltså, jag vet inte...Vill hitta på nåt men pallar inte...Ska kolla väder o vind,kanske drar upp till Pålsjö skog med lilleman o vallar han lite, så kan pappisen få en blomma oxå...JAAaa dit kan jag ju åka en sväng... De va ett tag sedan o de e snart alla hjärtans dag ju... Eller så väntar jag tills dess så blommorna kan hålla ett tag....
Undras vad man ska hitt på till NIclas i present ( vill ju inte ha nåt ). Hade jag skitit pengar hade jag köpt en resa till han så han kan åka o se Liverpool live eller nåt....A GIRL CAN DREAM CAN`T SHE ????
Heej o ivej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0