Åh KAOS!!!

Sista tillåtna vabbdagen idag,  men jag tänker inte skicka han på dagis imon. Nänä.... Kontaktade jobb för att höra om jag kunde vara fri imon om jag ändå skulle vara ledig på fredag. Men nähä du de gick inte... Hur f-n ska jag nu göra tänkte jag...? Han började hosta o slutade bannemej aldrig, kräkte slem en gång sen fortsatte han bara.... Nä nu j-klar tänktejag, satte mej i bilen på väg till akuten ( piper så när han hostar). I bilen slutar ungen att hosta. Jaja parkerar bilen  o går en sväng inne på lasarettet... Ingen hosta...Satte oss o kollade in folk bara, ingen hosta.
Kör hem igen.... Strange!!!!!
Åter till morgon dagen, tänkte först höra med Eva om hon kunde ta Elliot ( hans farmor) Men sen tänkte jag att hon har Max ( hund) o måste ju ut med han , Elliot kan ju inte vara hemma själv så jag provade med mamma (mormor).
Ja, tack, de gick bra,kommer med bussen upp sen. F-N nu snöar de oxå.... Blir väl nån j-kla blixthalka imon bara för man ska jobba en futten dag....
Ska gå igenom hans medikamenter med mamma senare när hon dyker upp.  E de nåt får hon ringa Niclas ...
Får se om jag skriver mer idag/kväll !
Hejsan så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0