Några dagars.....

händelser har gått förbi i en rask fart....
Kusinen från Spanien har varit här 1 vecka.... Handlat med sej en massa o då menar jag en MASSA saker hem. De mesta från Ullared där vi var i torsdags. Jisses, den kvinnan kan handla alltså. >Tror inte att tanken  på att hon ska ha med sej ALLT hem i väskorna till Spanien.. De hade bla med sej ett stort fotbolls spel från Playmobile till Elliot plus en massa andra saker hit FRÅN Spanien...
Idag Onsdag har de så begett sej hemåt till värmen igen...

I Söndags så satt jag & Otilia o pysslade lite på kvällen.. Jag gjorde några " väskor" till några klappar som jag ska ge bort..


Idag Onsdag så följde Max med oss hem från dagis... Dom lekte jättebra, sen kom Marie & Linus o joinade oss. Trevligt trevligt...



Slänger in en bild på den fina lyktan som jag & Niclas fick i bröllopspresent från jobbet, tackar så
mycket...

Det var allt för idag...
Hörs o ses


Kommentarer
Postat av: Sonja T

Nämen Jacke, inte hade du behövt göra en sån fin väska till mig!!!!

fniss



Kram, Sonja



PS! Jätteduktig är du;)

2009-12-10 @ 13:05:25
URL: http://sonjassmttogott.blogspot.com/
Postat av: Otilia

För tusan Jacqueline! Nu får du börja uppdatera. Jag uppdaterar som ett svin så ligger du på latsidan! :P hugs and kisses!

2009-12-10 @ 22:42:44
URL: http://otiliagustafsson.blogg.se/
Postat av: Ingela

Superfina väskor.

Dem får du visa på nästa träff.

Kramiz

Ingela

2009-12-11 @ 08:49:24
URL: http://coelogyne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0