Scrapträff nr 2

Jaha då var lokalen bokad till den 13 spetember. Boka in den dagen om ni är sugna...Vi säger väl från 10 som förra gången... Skriv gärna och säg om ni kommer eller inte..... Bara så vi vet.... Liasom....

Just nu har vi kommit hem från kollo, sov där inatt o vaknade kl 8 skönt.... Men regnet de öste ner, skoj, de märks att det är helg.....Hmmm
Kvälls veckan gick (peppar peppar) väldigt snabbt, kanske för att de var första gången på många år som jag kobbat kväll, vet inte.
Nästa vecka är det upp med tuppen. Kl 5,brrrr.. Men jag slutar o andra sidan kl 12.... Hyffsat nice..... Ska hämta Elliot kl 13....
Nu ska jag ut påväla o kolla lite... SJÄLV !!!!!!

Ha en bra dag i regnet..
Kram

Kommentarer
Postat av: Ingela

Toppen,

Boka in mig ;-)

Om du skickar in det till bloggen för skånska träffar så är det fler som ser.



http://sydscrap.blogspot.com/



Säg till om du behöver hjälp med något.

2009-08-15 @ 18:46:02
URL: http://coelogyne.blogg.se/
Postat av: Mackan

Hej!



Jag kommer gärna, men inte redan kl 10. (Ska ha gäster dagen innan, som jag vet går hem sent...). Vet du hur länge ni kommer att hålla på?

Även på kvällen?

Kan du mejla besked till mig?

2009-09-01 @ 16:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0