Scrap träff numero uno....

Jadå, då va scrapträffens dag kommen... Allt gick alldeles förträffligt tyckte jag, trevligt folk o massa snack.... Skojigt... Liiiite roligare än på det andra stället ni vet ;) Tycker jag iaf....
Inga tävlingar och sånt men de känns som de kan va så.... Vann ju aldrig ändå,hahahahah....
Fortsätter vi träffas så ordnas kanske lite sånt i framtiden. ( av nån kunnig ;) )
Vi kollar upp den 13 september oxå så prel. boka den söndagen... Har vi tur så e lokalen ledig då med...
Gjorde 2 Lo´s idag, ganska möjd men inte för mycket krusiduller på dom... Har som ni hört innnan inte möd till fantasi.... Men en gör så gott en kan, bara jäkligt gött o få sitta o hållla på lite i lugn o ro...
Imon är början på ett nytt h-e !!!
Skift jobb igen efter säkert 10 -11 år som dagtidare.. Tack för de televerket !!!! Får se hur de går, men de e väl en vanesak de med så de e bara att bita i det sura äpplet...
Elliot börjar inte förrän 11.15 denna veckan o slutar kl 16.... Jag jobbar från 14.45 - 20.30..
Nästa vecka börjar han 7- 13..... Då jobbar jag från 6-12...
Kvällsveckan blir det lite egentid på, kanske man kan scrappa lite då eller kanske städa eller inte...... Får se
vad man känner för....
Slänger in dagens alster.....

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ja tack själva. Det var riktigt mysigt.. Jag kände att man kom igång utan att känna sig stressad!!



& dina LO´s är jättefina; & jag såg dem IRL=)



Låter bra med den 13/9... Skickar det vidare....

2009-08-10 @ 09:27:14
URL: http://jeanettans.blogspot.com/
Postat av: Ingela

Säger också tack.

Bokar in den 13:e i almenackan.

2009-08-10 @ 18:34:30
URL: http://coelogyne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0