Måndag nr 1

Jaha måndag nr 1 på de nya schemat avklarat..... Tråkigt att inte vara hemma med resten av familjen. Elliot sov när jag kom hem vilket iof va bra. Dom hade varit nere vid stranden o kastat lite sten i vattnet. Elliots favoritsyssla på stranden när där inte e massa fok vill säga.
När jag stack kl 21 igår hade dom gärna velat att jag skulle stanna för de behövdes folk. Maskinen gick intre speciellt bra o jobbet blev lite försenat. Men nu är det ju så här att dom själva har bestämt tiderna så de så....
Imorse väckte Elliot mej kvart över 7. Så han har sovit i ca 11 timmar, inte alls fy skam ju....Jag kollade på Beck ( inte hela pga John Blund dock )så klockan sprang iväg mot halv tolv ändå...Så jag missade nog inte så mycket. Har ju ändå sett den innan så de kunde kvitta.
Nu väntar frukost, shopping på CG sen hem, lämna Elliot kvart över 11. Hem o städa o damma lite. Sen väntar jobbet till 21 ikväll igen...
Elliot & Niclas ska käka hos farmor idag o hon ska passa Elliot sen för Niclas o dom har match och huvudtränaren kna inte komma ( ovanligt).....NOT !
Ha de bra nu så ses o hörs vi
Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0