Snart fredag

Alltid för sen.... Jag o Angelica frågade Jonas på jobb om de va många som va lediga imon, tänkte de hade vart skönt att vara fri o vara nere i kollo en stund...Tji fick vi... Vi va däremot dom enda som skulle jobba... HahaTypiskt...
Jaja en annan dag kanske, kunde gått ju... men de blir ganska skönt ändå, lugnt o skönt. Inte massa väsen o sånt...
Reta ihjäl sej på folk som inte gör va dom ska bla...
Elliot slängde jag i badet strax efter att dom som skulle köpa trämöblerna kommit o hämtat dom. Skitig som en gnu...
Skitiga barn=lyckliga barn... Säger dom som vet.
Men jag vet inte de jag, Elliot brukar som sagt inte vara så jäkla lycklig när han blir skitig o kladdig...Nästan tvärtom..
Imon efter jobb sticker jag på ÖB o handlar nytt bord o stolar. storleken mindre typ... Vi sitter ju aldrig därute så...
Niclas e på träning idag... 
Ringde o frågade mamma om hon kunde stanna här från lördag/söndag o passa Elliot. Vi e sugna på o sticka ut o fiska en runda. Själva.....
Det gick bra som tur va... Men med vår tur så e de väl storm när de väl blir dags....Då ska man upp kl 6 på söndag, brrrrr... Men de e skoj o fiska ( om man får fisk ).....O inte blir FF ( tänk ut själva vad man blir om man INTE får fisk)..
Nu ska jag snart kolla på medium, hörs imon...
Puss hej
&&&& Grattis Emilia & Stefan till gossen igår.... Över en vecka sen...... POSS GUMS
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en himla go' helg - hoppas ni får 'mö fisk':)



Kram, Sonja

2009-04-24 @ 09:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0