Shit

Så jäkla konstigt de blev... Men bild 1 är den som e längst upp...
Bild 1: Elliot på stranden en solig dag
Bild 2: Elliot har klätt ut sej på dagis
Bild 3: Trasig brygga på en strand i Rydebäck
Bild 4: Min bror Micke när han är ca 1 1/2 år. Året är 1965
Bild 5: Elliot slickar skålen när vi bakat....
Bild 6: Otilia & Elliot hoppar på en superstor hoppkudde på Öland

Man kan säkert gå in o redigera men jag orkar inte det nu så ni får lista ut vilka som e vilka.

Tack än en gång tjejer framförallt Sonja / Jeanette

Kommentarer
Postat av: Sonja T

TACK själv för att du o Marie ville komma - toppen:))



//Sonja

2009-04-07 @ 12:21:27
URL: http://sonjassmttogott.blogspot.com/
Postat av: susanne

WOOOOOOW..hamnade här för att jag blidde nyfiken..Du hade skrivit på micksplace..en Buddyzvän till mig, fasst jag e inte där längre..Kikade förbi hans andra sida..o så satt jag o flurade runt o såg att du bloggar här åxå..hehe...OCH Jag va bara TVUNGEN att ge beröm..för ditt fina fotoalbum..lite scrapbooking..Så kul...Så är det..må väl..Mvh Susanne!

2009-04-07 @ 14:39:10
URL: http://xanti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0