Scrap helgens resultat

Så ja de var 2 dagarna scrappande, supertrevligt, gör jag gärna om. Tiden går supersnabbt o alla tjejerna är supertevliga.
Riktigt skojigt och värt besvär med barnvakt och vårkänslor. Kommer fler varma sköna vårdagar....
Ska sätta in några LO´s som jag gjorde under mina timmar på miatorp...Skriv gärna kommentarer på dem. Alltis skoj o se hur folk ser annorlunda på saker som man gjort.
Bild 1
          Bild 2
                     Bild 3
                               Bild 4
                                         Bild 5
                                                    Bild 6

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Tack själv för en trevlig kväll,,

Det är ju faktiskt alla som gör det till vad det blir =)

Som när du inte hittar dina grejer ...

Lo´är super fina men min favve är fortfarande bryggan... Super

2009-04-05 @ 12:17:44
URL: http://jeanettans.blogspot.se
Postat av: emma

hej du e ju super duktig den döskalle stämplen e den hel eller det e två delars fräck köpt vart kram emma jätte fina lo s har du inte några flera bilder eller så ...man kan få lite tips av kram emma

2009-04-05 @ 19:22:03
Postat av: Sonja T

Skoj o se din alster igen - tänk så mycket där blev skapat under dom två dagarna egentligen!

Roligt:)



//Sonja

2009-04-07 @ 12:23:38
URL: http://sonjassmttogott.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0